Opieka zdrowotna na wzgórzu – Demokraci Ustaw agendę ad

Pomysł, Sekretarz Zdrowia i Opieki Społecznej Michael O. Leavitt powiedział w listopadzie, naprawdę nie chodzi o negocjowanie cen leków przez rząd. Jest to surogat dla znacznie większego problemu, którym jest faktycznie prowadzona przez rząd opieka zdrowotna. 2 Ustawodawcy, którzy przewodniczą komisjom podlegającym jurysdykcji nad Medicare, w szczególności senator Max Baucus (D-MT) i przedstawiciel Charles Rangel (D-NY), są są również fajne dla tego pomysłu, głównie dlatego, że mają wyższe priorytety, nad którymi wolą walczyć z administracją. Krótko mówiąc, Demokraci mogą mieć wystarczającą liczbę głosów, aby usunąć klauzulę brak negocjacji z ustawy, ale mają niewielki wpływ, aby zmusić administrację do bezpośredniej współpracy z producentami leków w sprawie cen. Dodatkowe świadczenia Medicare na każdego Enroll w Plany Medicare Advantage, według stanu (2005). Dane pochodzą z Biles i wsp.3
Inna kontrowersyjna polityka, którą demokraci i niektórzy Republikanie będą starali się obalić, zapewnia większe płatności na prywatne plany, które zawierają umowy z Medicare – obecnie nazywane planami Medicare Advantage – niż dla dostawców traktujących podobnych pacjentów w ramach tradycyjnego komponentu Opłata za usługę. Ta polityka, osadzona w prawodawstwie dopuszczającym korzyść z produkcji narkotyków, opiera się na przekonaniu republikańskim, że początkowa inwestycja stabilizowałaby udział w planie i zwiększała liczbę zapisów, zwiększając konkurencję pomiędzy prywatnymi planami i spowalniając wzrost wydatków Medicare. Ostatnie badanie opublikowane przez Commonwealth Fund, które potwierdziło wcześniejsze prognozy Biura Budżetowego Kongresu i innych, wykazało, że w 2005 r. Płatności na takie plany przekraczały średnie lokalne koszty opłat za usługi o 12,4%, czyli 922 USD za każdego uczestnika, za ogólna kwota około 5,2 miliarda dolarów. Te płatności różnią się znacznie w zależności od stanu (patrz mapa), ponieważ stawki w programach Medicare Advantage uwzględniają takie zmienne, jak koszt opieki i korzystanie ze szpitali klinicznych.
W ostatnich godzinach ostatniej sesji Kongres ograniczył inną formę wsparcia dla planów zdrowotnych, które zostały zaprojektowane przez Republikanów, aby zachęcić do zapisania się do beneficjentów Medicare w regionalnych preferowanych organizacjach dostawców. Ten fundusz stabilizacyjny , który zatwierdził wydatki w wysokości do 10 miliardów dolarów w okresie od 2007 do 2013 roku, został zredukowany do 3,5 miliarda dolarów, a oszczędności zostały wykorzystane, aby pomóc w finansowaniu kosztów związanych z uchyleniem zaplanowanych cięć w wysokości 5% w płatnościach Medicare na rzecz lekarzy. , które zaczęły obowiązywać od stycznia 2007 r. Kongres przewidywał także premię do płatności w wysokości 1,7% dla lekarzy, którzy zgodzili się przekazać dane do programu w ramach starań o poprawę jakości opieki.
Jedną z wieczystych wizytówek Demokratów jest rozszerzenie ubezpieczenia zdrowotnego na osoby, które nie mogą sobie pozwolić na pokrycie. W 2005 roku w Stanach Zjednoczonych było 46,6 miliona nieubezpieczonych osób, w tym 8,3 miliona dzieci. Po uchwaleniu powszechnego zasięgu poza zasięgiem wielu Demokratów skoncentruje się na rozszerzeniu ubezpieczenia na tyle dzieci z rodzin o niskich dochodach, ile pozwolą na to Republikanie. Ale Niebiescy Psi Demokraci, koalicja 44 członków, których nadrzędnym priorytetem jest zrównoważenie budżetu, może mieć wystarczającą liczbę głosów, aby uchronić każdą istotną ekspansję zasięgu, chyba że można znaleźć inne oszczędności
[przypisy: wyciąg z winogron, oddział psychiatryczny wrocław, lek bez recepty na nerwicę ]
[podobne: parafia żyraków, parafia jaroszów, parafia tokarnia ]