Opieka zdrowotna na wzgórzu – Demokraci Ustaw agendę

Demokratyczni ustawodawcy, wzmocnieni przez swoją nową (choć szczupłą) większość 110. Kongresu, stają teraz przed zniechęcającym wyzwaniem, jakim jest uchwalenie ambitnego programu politycznego, wypełniając przy tym obietnicę przywrócenia zasad płać za siebie do nowego ustawodawstwa. Od 2002 r., Kiedy Kongres kontrolowany przez Republikanów wygaśnie, te zatwierdzone przez GOP środki zasilają duże roczne deficyty budżetowe – trzy największe w historii USA w 2003 r. (378 mld USD), 2004 r. (413 mld USD) i 2005 r. (318 mld USD) ). Przywrócenie reguł, które gospodyni domowa Nancy Pelosi (D-CA) powiedziała, że planowała osiągnąć w ciągu pierwszych 100 godzin nowej sesji, będzie oznaczało, że wszelkie przepisy, które zwiększają wydatki federalne lub obniżają podatki, muszą zostać zrównoważone przez równoważne dochody. To zobowiązanie, a także potencjalne republikańskie wysiłki zmierzające do zablokowania środków za pośrednictwem obelży stanu senackiego i prezydenckich weta, ograniczą zdolność Demokratów do szybkiego postępu w swoich agendach. Niemniej jednak nie ma wątpliwości, że nowy dzień przybył na Kapitol, ponieważ Demokraci przyjmują przewodnictwo w komitetach, które przez większość ostatnich 12 lat sprawują republikanie, rozpoczynają agresywną serię przesłuchań w celu zbadania wpływu polityk GOP, i ustanowić dłuższy tydzień pracy od poniedziałku wieczorem do piątku po południu, a nie od wtorku do czwartku.
Senatorowie Enzi i Kennedy. Od Franka J. Zhanga.

Demokraci dążą do opracowania programu legislacyjnego odzwierciedlającego interesy klasy średniej i klasy robotniczej Amerykanów. Chociaż kwestie związane z opieką zdrowotną są ważnym składnikiem, wiele innych spraw uznanych za bardziej naglące w znacznym stopniu pochłonie Kongres w 2007 r. Niemniej przywódcy Demokratów uwzględnili dwie kwestie zdrowotne w swoim programie Sześć na 06, który planowali szybko rozwiązać w nowym Kongresie. : uprawniające Medicare do negocjowania cen leków na receptę bezpośrednio z producentami, a nie poprzez prywatne plany zdrowotne i rozszerzenie wsparcia federalnego dla badań nad embrionalnymi komórkami macierzystymi. Zatwierdzenie większego wsparcia federalnego dla takich badań pozostanie trudne, ponieważ jego adwokaci mogą nie być w stanie zgromadzić wystarczającej liczby głosów, aby uchylić kolejne weto prezydenckie. Pozostałe cztery priorytety demokratyczne podwyższają minimalną płacę; zmiana polityki USA w wojnie z terroryzmem, w tym stopniowe wycofywanie się z Iraku; uzależnienie czesnego od czesnego; oraz wyeliminowanie polityk podatkowych, z których korzystają duże firmy naftowe i zachęcają do przesuwania miejsc pracy za granicą.
Wezwanie do bezpośrednich negocjacji cen narkotyków służyło Demokratom również jako propozycja skierowana do starszych wyborców, ale kształtowanie jej w politykę Medicare będzie trudne z różnych powodów. Kilka ostatnich badań (przeprowadzonych przez JD Power and Associates i Henry J. Kaiser Family Foundation) odkryło, że korzyści związane z używaniem narkotyków są bardzo popularne wśród seniorów, chociaż inny niedawny test Kaisera wykazał, że 85% beneficjentów preferowało bezpośrednie negocjacje rządowe w celu ustalenia cen leków .1 Program kosztuje około 30 miliardów dolarów w 2006 r. W porównaniu z prognozowanym 43 miliardem dolarów, co zmniejszy gotowość niektórych ustawodawców do ponownego otwarcia prawa. Ponadto administracja zdecydowanie sprzeciwia się bezpośrednim negocjacjom, sugerując, że prezydent Bush może zawetować takie ustawodawstwo
[przypisy: lekarz stomatolog a lekarz dentysta, sativa nasiona, mineralne kosmetyki ]
[patrz też: vitapil ulotka, parafia chrystusa zbawiciela przasnysz, parafia chrystusa zbawiciela w przasnyszu ]