Primary Human Herpesvirus 6 Infection in Young Children ad 8

Nie wiadomo, czy wirus, który utrzymuje się po pierwotnej infekcji, ulega utajeniu i powoduje reaktywację choroby obserwowanej czasami u dorosłych. Coraz więcej dowodów wskazuje, że izolaty HHV-6 można podzielić na dwie grupy (A i B) na podstawie profili 14,22 kodujących fragmenty restrykcyjne, a także inne kryteria.23, 24 Jednakże w takich grupach HHV-6 ma mniejszą zmienność długości fragmentów restrykcyjnych między szczepami niż wiele innych wirusów opryszczki.18 Izolaty z grupy A, dotychczas uzyskane od dorosłych, charakteryzują się prototypem szczepu U-1102. 14 Dla izolatów z grupy B, składających się z Z29-podobnych szczepy, związek z różyczką lub chorobą wieku dziecięcego został zasugerowany.14 Nasze wyniki są ogólnie zgodne z tymi obserwacjami. Porównania migracji fragmentów restrykcyjnych dla 20 naszych izolatów wskazują, że chociaż większość izolatów można odróżnić od siebie, poziom podobieństwa między nimi był znacznie większy, niż można się było spodziewać w porównaniach migracji fragmentów restrykcyjnych z udziałem opryszczki. wirus simpleksowy lub izolaty cytomegalowirusa. Niemniej jednak występował wyższy stopień niejednorodności wśród próbek uzyskanych w tym badaniu, niż było to widoczne w porównaniach izolatów uzyskanych od pacjentów z roseola w Japonii.18 Dziewiętnaście z 20 izolatów, które badaliśmy było wyraźnie podobnych do grupy B lub Z29- podobnie jak izolaty związane z roseola.14 Proponowana segregacja izolatów HHV-6 na dwie grupy i związane z nimi cechy kliniczne i biologiczne są ważnymi obszarami do dalszych badań.
Chociaż pełne spektrum początkowej infekcji HHV-6 wymaga dalszego wyjaśnienia, nasze odkrycia sugerują, że nowo odkryty wirus powoduje znaczny odsetek wizyt w izbie przyjęć u dzieci z ostrą chorobą w pierwszych dwóch latach życia i że objawy kliniczne są zróżnicowane i często niepokojące. Badanie to dodatkowo podkreśla potrzebę szybkiego rozpoznania pierwotnej infekcji HHV-6 w warunkach ambulatoryjnych.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Wspierany po części przez nagrodę instytucjonalną (IN-18-31) od American Cancer Society.
Jesteśmy wdzięczni Karen C. Sanderlin, Elizabeth D. Anton i Cynthii A. Greenamoyer za ich fachową pomoc techniczną.
Author Affiliations
Z Wydziału Pediatrii, University of Rochester School of Medicine, Rochester, NY. (PP, CBH, RAI, KM, CEL, KCS, PHP); Oddział Chorób Wirusowych i Rickettsowych, Krajowe Centrum Chorób Zakaźnych, Centra Kontroli Chorób, Atlanta (PEP, FRS, JAS); i DuPont Merck Pharmaceuticals, Wilmington, Del. (TRD). Prośba o ponowne przesłanie do Dr. Hall w University of Rochester School of Medicine, 601 Elmwood Ave., Box 689, Rochester, NY 14642-8689.

[przypisy: akashanet, parafia wierzchosławice, vitapil ulotka ]