Primary Human Herpesvirus 6 Infection in Young Children

HUMAN herpesvirus 6 (HHV-6) został po raz pierwszy wyizolowany z komórek jednojądrzastych krwi obwodowej sześciu dorosłych pacjentów ze Stanów Zjednoczonych i Jamajki, którzy cierpieli na choroby limfoproliferacyjne.1 Kolejne izolacje od pacjentów w wielu dodatkowych krajach wskazywały na wszechobecny charakter tego wirusa. nowy wirus i jego związek z zaburzeniami immunologicznymi u osób dorosłych.2 3 4 5 Badania serologiczne wykazały, że zakażenie HHV-6 występuje u większości dzieci w wieku trzech lat.6 7 8 9 Czy częste nabywanie tej infekcji w pierwszych latach życia życie towarzyszy objawom klinicznym było nieznane aż do pojawienia się raportu Yamanishi ego i wsp. [10], który zidentyfikował HHV-6 jako czynnik różyczki (exanthem subitum) u czterech niemowląt. Kolejne doniesienia potwierdziły, że roseola jest przejawem pierwotnej infekcji.9, 11 12 13 Z wyjątkiem dwóch przypadków roseoli, które niedawno donoszono w Waszyngtonie, 14 wszystkich odnotowanych przypadków różyczki, w której wyizolowano HHV-6, pochodzi z Japonii. Ponadto nieznane jest spektrum objawów klinicznych pierwotnej infekcji w pierwszych kilku latach życia, podobnie jak związek między wczesnym pierwotnym zakażeniem a późniejszym wykrywaniem HHV-6 u dorosłych. Celem tego badania było opisanie częstości i objawów klinicznych pierwotnej infekcji HHV-6 u dzieci w Stanach Zjednoczonych, potencjału wirusa do opóźnienia oraz podobieństwa lub heterogeniczności szczepów HHV-6 powodujących pierwotną infekcję. Metody
Przedmioty
W ciągu sześciu miesięcy od grudnia 1989 r. Do maja 1990 r. Wszystkie dzieci w wieku dwóch lat lub mniej, które zostały przywiezione na oddział intensywnej pomocy w szpitalu Strong Memorial Hospital (Rochester, Nowy Jork) z ostrymi chorobami gorączkowymi (temperatura .38 ° C) i od których krew została wpisana do badania. Dzieci zostały wykluczone, jeśli nie można było uzyskać wystarczającej ilości krwi do przeprowadzenia pełnych badań laboratoryjnych. Historię i wyniki kliniczne odnotowano na standardowym formularzu, a także diagnozy dokonanej przy wypisie przez lekarza prowadzącego badanie w oddziale ratunkowym. Gdy dowiedziono, że dziecko ma wiremię HHV-6 przez hodowlę komórek jednojądrzastych krwi obwodowej uzyskanych w oddziale ratunkowym, skontaktowano się z lekarzem i rodziną dziecka telefonicznie i zażądano informacji na temat historii dziecka oraz pozwolenia na wizytę domową. Informacje o obecności i czasie trwania wyników klinicznych od pierwszej wizyty w oddziale ratunkowym uzyskano od lekarza i od rodziców i zapisano na standardowym formularzu. Podczas dalszego badania dziecka w domu, podobną rejestrację uzyskano w następnej historii i odkryciach, a krew uzyskano dla powtórnej hodowli, testów serologicznych i analizy za pomocą reakcji łańcuchowej polimerazy (PCR).
Izolacja HHV-6
Próbki krwi pobrano od dzieci w probówkach z antykoagulantem zawierających EDTA i przetworzono w świeży sposób lub przechowywano przez mniej niż 72 godziny w temperaturze 4 ° C. Komórki jednojądrzaste oddzielono wirowaniem w gradiencie gęstości Ficoll-Hypaque, przemyto i podzielono na dwie ilości do wykrywania HHV-6 zarówno przez izolację, jak i PCR. W przypadku PCR komórki jednojądrzaste (od 5 x 105 do 5 x 106 na mililitr) granulowano i przechowywano w -70 ° C
[hasła pokrewne: akashanet, herbatka koperkowa dla niemowląt, parafia łososina górna ]